Gårdagens kvälls- och dagens dravel

Valle kom igår framåt kvällen där nån gång :D
Då satte vi igång med maten direkt, blev grillad kyckling och klyftpotatis och grönsaker.
Hällde upp var sitt glas vin under tiden och så tjötade vi medan vi väntade på maten, tjötade medan vi åt och tjötade fram tills vi kom oss in på Kanske ;)
Det var jätte trevligt!! Och trots att jag hade missuppfattat henne om när hon jobbade och inte, så löste det sig fint för den veckan det är kalas så jobbar hon dag lördag och kväll söndag, så hon kan komma ändå :D
Hon skulle t om baka en tårta att ta med sa hon :) 
Fast hon skulle inte göra den som något, typ som man kan göra till barnkalas och tårtan ser ut som Svampbob eller nått. Fast tyckte ju allt att lite brandmans drag kunde det ju vara över den ;) 
Vi satt då här och pratade om allt och inget, sen fick jag hittat nått att ha på mig. Fick ju mitt lilla "utbrott" där innan när jag försökte få på mig kläder som slutade i tårar. Men nu gick det lite lättare ;)
Vet inte om det var det glas vinet med de två drinkarna, eller sällskapet, eller kläderna eller kanske en blandning av två eller alla av dom ;P
Blev iaf samma gamla kläder som vanligt.. *haha*
Sen bar det ner över, gick väl här ifrån kvart över tolv kanske.
Och på Kanske fanns det faktiskt folk! Och det var nått så VARMT!!
Vi kom in, hängde av oss jackorna, Valle beställde en cider och så gick vi upp för att hitta hennes gubbe och bror och resten av det gänget. Och när vi kom dit upp och fick hälsat på dom så var vi svettiga redan!
Så ni kan ju tänka hur svett jag var när jag väl kom mig hem sedan :P
Fick hälsat lite på pojkarna och så och sen gick vi oss ner för att dansa.. Och som vi dansade!
Det blev mycket dansande och det var sååå kul! =D
Och jag var såååå svettig! :P
Gick med papper i fickorna som jag torkade mig med i ansikte och nacke, hela tiden. *hahaha*
En syn det med.. Men men är ju inte direkt så det är många pojkar att bry sig om på detta stället ;)
(på tal om det, så hörde jag att llentab pojkarna var ute på fredagen!!! och här var jag, hemma!! ;))
Så det var bara att dansa på och svettas på.. Ingen big deal ;)
Fast när klockan var kvart över två började jag bli trött, få ont i ögonen av ljuset på dansgolvet och känna att huvudet gjorde ont. Och då tycket Valle jag började blir lite tråkig tror jag ;)
Men vi fick beställt ett glas vatten som jag fick i mig och sen dansade vi lite till. Tills de stängde.
Då blev de lite ovänner Valle och karln så han störtade iväg med snabba steg och Valle gick saaaakta sakta, hon hade ont i fötterna av sina stövlar. Så tog sin lilla tid att komma hem och när vi var in på Mejselgatan, ville hon sitta en stund.
Blev kallt till slut, svettig och kallt ute ingen helt bra kombination kanske..
Så det var så skönt när man väl kom sig hem och fick krypa ner under täcket. Underbart!

Tänkte innan att jag skulle komma ihåg att ta kort över kvällen.. Men det glömde jag då bort och kom på när jag kom hem igen... *hahaha*

Så när jag gick upp idag så satt jag mest framför tvn och kollade på olika serier och en film.
Sen ringde Carro och vi bestämde att Robin och jag skulle åka dit, så det var bara att vänta på honom tills han var redo.
Till Hunnebo hade vi med oss Kina mat, så vi åt och sen spelade vi spel.
Har kommit fram till att jag alltid förlorar i spel.. Betyder inte det att jag borde ha tur i kärlek?! Och ändå kommer ingen och knackar på min dörr?!?! ;) Det är illa det!
Var trevligt fast jag bara förlorar :P
Sen bar det av hem, först ett stopp på Konsum.
Och nu så sitter jag här, snart sova dax.
Läsa lite först och sen i säng!

Har en lång dag framför mig imorgon.. Föreläsning till tolv, info om biblioteks sök till ett och sen har vi ett möte / en intervju med företaget som vi ska göra marknadsplan för klockan två. De pratade på att vi skulle ses efter mötet och gå igenom vad vi hade förstått så jag vet inte när jag kan tänkas komma hem imorgon..
Beror nog på hur länge mötet / intervjun håller på..
Man kan ju hoppas man hinner med fem bussen hem.. Annars går det ingen förrän halv sju och då är jag hemma vid åtta.. Det känns lite segt..

Sen är det föreläsning på tisdag också till tolv och sen ingen föreläsning resten av veckan, så då blir det att läsa hemma :)

Får nog ta och skicka inbjudnings smset i veckan också till de som jag ska bjuda till min kväll..
Om jag kommer ihåg :P
Kanske blir att jag sitter här och väntar och ingen kommer för jag glömt säga till dem :P

Nej, göra sig ordning för natten kanske och läsa de där sidorna som ska läsas.. :)

Natti natt på er

Kisses

  


Kommentarer
Postat av: carro a

Mumsig mat ni käkade du å valle=) Å det lät som en toppenkväll, om ni bara hade gått på fredagen ändå;) Tack för igår. Kram

2008-11-10 @ 06:59:48
Postat av: Anonym

Ja tänk om det ändå varit då ;)

hahahaha

Men så noga som Robin var med att säga att de bara kaaaaanske skulle dig så ville han nog inte ha dit mig :P Han var väl rädd jag skulle skämma ut honom genom att kasta mig runt halsen på den där andra karln. hahaha

2008-11-10 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0