Fredags morgon

Skulle duscha... Så har jag inget varmvatten!!!
Inte för jag behöver så varmt men lite iaf, det var så kallt!
Blev ingen dusch ju.

Och min mobil telefon har blivit helt knäpp.
Sen batteriet dog i onsdags så har jag inte fått igång den!!
Jag försöker undvika att stänga av telen och så för jag vet att den tar låååång tid på sig att starta och så.
Men den har inte varit sån här?!
Startade den igår för tänkte den skulle ha natten på sig att starta.. Neeej då inte då.
Men den drar batteri som en tok.  (har jag sett när jag startat om den igen)
Alltså, den går att starta, man skriver in pinkoden och den godkänner den och nokia melodin låter. SEN är det totalt svart och inget kan man göra. Inte förrän man tar ut batteriet och kan starta om den igen. Det är då jag sett att batteriet har dragit massor.
Tur jag har min gamla kvar så får bli den och så får det blir att höra med tele2 var jag ska skicka den "nya" är ju två års garanti på så.

Och jag har drömt drömmar, och vaknat av att jag gråtit, inga bra drömmar.
Jobbigt bara det.

Vilken bra start på dagen... *suck*

Nej, nu är det frukost och försöka göra nått åt håret och så, bussen till skolan går tio över nio.
Hemma kvart över sex, halv sju ikväll. Då blir det film med Robin :)
Så kanske kvällen slutar bättre iaf.

Men tills ikväll då jag kanske skriver igen..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0