Fredag kväll

Sitter här och ugglar. Borde kanske lägga mig då?
Har ju tvättid imorgon klockan sju!
Det var allt bra skönt att ha tvättmaskin i lägenheten..
Bott här i över ett halv år nu och längtar fortfarande tillbaka till "min" lägenhet. :(

Kom mig till skolan, två timmar innan föreläsningen började.. Alltid kul.. ;)
Som tur var så kom Dalsi dit vid tolv så jag var iaf inte ensam hela tiden.
Hade ny lärare idag.. Han var lite galen.. Han skrev, gick fram och tillbaka och hade ett väldigt drama för sig när han pratade. Vi skrattade gott åt honom det första. Var ju kul att han inte bara stod still och tjatade på men jag hade svårt att hänga med i vad han sa när han höll på så där.
Han tappade snart koncentrationen oxå tror jag. När det var rast och folk gick fram till honom för att fråga saker tog han plötsligt tag i micken som finns där och började låta i den?!
Frågade Dalsi om han gick på nått eller bara har en släng av adhd eller nått..
Nått var det iaf.. *haha*
Sen efter rasten började han göra nått konstigt ljud med näsan, och då började tjejerna i raderna framför oss skratta åt det. Det tyckte jag däremot inte var nått att skratta åt.
Okej att vi skrattade i början när han var så helt annorlunda mot alla andra vi haft, så vild och högljud, men ofrivilliga ljud känns ju som att det kan man låta bli att skratta åt.

Fick åka bil hem idag :)
Börje och bihang var och lämnade Johan hos mormor och morfar till Johan, på (?) Vargön.
Så då kom de och plockade upp mig i Trollhättan efter det. Var skönt att slippa bussen.
Fast var bara hemma en kvart innan jag skulle varit annars typ. *hahaha*
Och var så kissnödig så jag trodde jag skulle spricka, så byxorna knäppte jag upp och sen satt jag och höll i långkalsongernas resår. (har haft det under mina tunna sönder gnissade jeans)
Men kom mig då hem och fick kissat.
Hann beställa räkneboken som ÄNTLIGEN kommit ut igen innan Robin ringde och det var dax för Konsum och det obligatiorska godiset till filmerna.
Såg två filmer idag, Indiana Jones och en annan.. De var väl så där.
Sen gick jag mig hem strax innan elva.
Får nog säga att jag tycker det är lite för tidigt för då kommer jag bara hem och är uttråkad.
Inte så där "lägga sig och sova dax" då.. För mig iaf ;)
Så här har jag suttit och ugglat en timme nu utan att ha nått nytt att titta på.

Så får väl bli sängen iaf, slänga på lite CSI och lägga sig.
Blir nog fint det.

Sov så gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0