Dravel

Hmmm... Var inte så lätt att koncentrera sig att läsa på engelska :P
Men men tio veckor till tenta ;)

Tror jag kom på vad jag ska ge till Robin i julklapp idag... *hahaha*
Är inget stort bara en liten sak.. Sen om han fattar återstår ju att se.. *hahaha*

Jul kommer ju snart.. hörde reklam om det idag på radion!
Blev lite förvånad, var inte beredd på att det är så snart.
Och är fem veckor kvar tills det är födelsedax... Men har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra..
Vet inte vilka jag ska bjuda isf eller nått..
Men blir det nått blir det nog utan mat denna gången.. Om det inte blir nått lätt plock..
Eller korv och bröd ;)

Ja ja.. Löser sig nog.

Göra sig ordning för natten då.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0