Dravel dravel

Mamma var så snäll och köpte mig ett paket Eeze som väntade på mig hos Carro när vi kom dit efter Uddevalla turen =)
Och de hjälpte så bra så! Skönt det! :D

Och Karen har lämnat en kommentar så nu vet jag att hon lever och att de kommit in i huset :)
Bara väääntar på att de ska få internet nån gång så jag har henne på msn igen! :)

Nu ska jag packa min väska och sen blir det sängen.
Denna veckan är det fyra dar som det är föreläsningar. Resten av veckan alltså :)
Nästa vecka är det två. Men så ska vi ju göra det där arbetet i marknadsföring så blir att åka in mer ändå :)
Lättast att sitta i skolan (som jag säkert skrivit förut) eftersom vi bor på olika ställen.
Men blir säkert så bra så =)

Nej nu får jag göra i ordning här.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0