Ändrade planer

Har nu hämtat ett par pärmar och ett USB minne med exel i.
Sen är det bara att börja jobba :)
Fast Bosse var ju va klart inte där så nått anställningsavtal har jag ju inte..
Men får försöka få tag i honom.

Ja som rubriken säger så blev det ändrade planer, tvättiden är flyttad till lördag istället och så ska jag åka till Torp med Sandra och barnen om en timme ungefär :)
Blir en hel dag med dem, följer med henne hem sedan. Vi får ju dricka lite te och tjöta lite ;)
Och hon erbjöd mig att få tvätta nån tvätt hos henne, så det ska jag nog göra.
Tvätta underkläderna och så iaf, kan ju vara bra att ha ;)
Ska nog packa en ikea påse med lite tvätt :P

Nu får jag nog äta lite frukost då och sen kolla mig i spegeln igen.

Kvart över tolv ungefär kommer hon och barnen, så får vi se hur gärna de vill vara på Torp. Om det blir en snabb sväng eller en längre ;)

Men vi hörs till kvällen antar jag.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0