En lyckad kväll =)

Kvällen blev lyckad :)
Humöret höll sig hela dagen!
Spelade massa musik för grannarna hela vägen. Iaf fram till sju, då jag följde med till Hunnebo för att ta hem Robins bil.
Vi hämtade upp Emma innan vi åkte dit, gick in och sa hej. Blev mötta av ett  "Men nu skulle ju inte komma".
Sa att nej vi skulle bara säga hej, och sen åkte vi. Ica blev nästa stopp, fick ju inhandla Sprite för jag blandar ut vinet lite med det ;) Smakar bättre då :P Och så jordnötsringar.
Sen spenderade vi kvällen här med att dricka lite vin och prata skit. Vi har inte pratat så mycket denna veckan så vi hade iaf att prata om :)

Emma

(Jag lyckades undvika kameran igen ;) Kan vara mest för att jag höll i den :P)

Sen undrade hon vid halv tolv om jag kände för krogen.. Vilket jag inte gjorde..
Men satt och funderade över det en liten stund och kom fram till att det kanske kunde bli riktigt kul.
Så vi kollade oss lite i spegeln, jag fick provat lite kläder, slutade ändå med att det blev det jag hade på mig från början  ;)
bara ett extra linne under så jag kunde ta av mig tröjan, för misstänkte att det skulle bli vaaaarmt.
Sen traskade vi ner. Kom dit så såg det nått så dött ut! Det var inte mycket folk varken nere eller uppe.
Emma beställde sig en öl och sen gick vi upp och satte oss på ett bord och kollade lite.
Emma träffade två gamla arbetskamrater (gamla i som att de jobbade tillsammans för ett år sen;))
så de satte sig hos oss och pratade. :)
Vi satt där och sjöng för fullt oxå till lite schlager. *hahahaha*
Var nog det roligaste jag gjort på krogen på mycket länge. Ja säkert år. Ha ha ha ha.
Sen gick vi och dansade!! Äntligen! Det var oxå väääldigt länge sen jag fick gjort.
Det var kul! :) Fast spelade så mycket musik som jag aldrig lyssnar på annars och inte kände igen ;)
Inte lika roligt som de låtarna där man vet vad det är.
Så vi dansade resten av natten, till de stängde =)

Och vad är väl en ute kväll utan att man åtminstonne får frågan "Men Jessica, var är Robin då?" minst en gång?
Och så även denna gången va klart. "Jo men vänta lite ska jag kolla på min sändare här som jag har på honom"  ??
Ha ha ha, nu visste jag ju att han troligen var i Hunnebo så det sa jag ju. Men jag ska visst alltid veta det.  ha ha ha.

Jag gick hem vid en tjugo över tre kanske, jag har alltid gått innan de stänger förut men det gör inte Emma
hon sitter där tills de skickar ut en typ.
Och de gjorde de vid tio-kvart över tre.
Så hämta jackan, säga hej då och gå hem.
Var skönt att inte behöva gå ända upp på berget ;)
Lite närmare hit. *haha*
Tur det finns positiva saker med denna lägenheten med.
Så var det bara bums i säng.
Och sen sooooov jag till fem över ett!

Så nu sitter jag här, ny duschad och fräsch igen ;)
Väntar på att klockan ska bli fem så jag kan få se reprisen av Grey's.
För idag funkar ju femman! Och förhoppningsvis fortsätter det så resten av dagen ;)

Nej har inte mycket mer att säga.. *haha*

Ha en bra söndag!

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro

skönt att det blev en bra kväll=)

2008-05-18 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0