...

Jaa... Jag har inget att skriva egentligen.. Men mamma har klagat igen ;)
Hon tyckte bara jag skulle hitta på nått om det var så.
Och berätta att hon haft huvudvärk i två dar.
Så då har jag iaf berättat det för er. Inte illa.

Ja.. Och sen då?
Jo jag började jobba igår. :)
Och det kan jag säga var underbart, kändes direkt i kropp och själ att allt var lite bättre.
Fick t om gjort saker hemma när jag kom hem och somnade som en stock innan elva.
Helt otroligt. Fast idag är jag rätt seg.. Och då fick jag precis veta att vi är fem stycken på hela avdelningen idag!
Jag och en till på Bygg sidan, och hon är egentligen inte på den sidan och inte jag heller... Så vi kan inte ge några svar.
Bra planering får jag säga.
Ja ja, så blir det. De får väl skälla och bli sura då, finns inget jag kan göra åt det.

Sen då? Har nog inte hänt så mycket, kommer iaf inte ihåg vad jag gjort.
Eller.. hmm.. Jo i tisdags var jag till Uddevalla med Carro och Theo och besiktade deras bil. Bilen klarade sig bra.
Var en snäll kille det där ;) Tur jag inte åkte ensam för jag hade väl dött innan jag kom fram, så nervös som jag var :P
Även om de inte var så mycket till sällskap på vägen in, båda satt bak och sov. Theo somnade minuterna efter han och jag lämnade Christian på jobbet. Carro satt och halv sov från nån gång.. Men jag var inte mycket till sällskap själv så det gjorde inte nått. Hade inget att säga så satt mest där fram tyst.

Onsdagen hade jag tänkt bara ligga och glo på tv. Men hamnade på Malmön med Sandra och fikade på glass med hennes Jocke, barnen och Jockes arbetskamrater. Sen tog vi en sväng ner över i affärerna och så följde jag med hem till dem och fick middag och kollade på tv. Var hemma strax efter tio på kvällen.
Så då pratade jag lite med Karen på msn och sen la jag mig. Fast somnade inte förrän halv ett.

Hjälp så trött jag är idag! Helt seg och trött. Tur det är fredag så jag kan lägga mig och sova när jag kommer hem.

Henrik kom in här på kontoret och sa "Ja du skulle vara här i sommar med va?"
Öhh... inget jag vet nått om meeeen visst vill de det så.
Han kom fram till att Therese skulle prata med Bosse men sen vet ju ingen hur det gått efter det.
Men om jag kommer hit och stätter mig kanske han inget säger ändå.
Kom igår och hans första kommentar var "Ska du jobba?"
Han har koll den ;)
Så jag bara satte mig och gjorde det jag tror jag ska göra. ;)
Blir nog bra det.

Jag kan även berätta att mina hörlurar till mobilen är värdelösa. Stora så de ramlar ur öronen hela tiden.
Intressant vetande.

Ja.. Så där mamma. Fick du lite att läsa iaf.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe... bra koll den där chefen har då?!?! ja d e ju bara å gå dit i sommar, fast de e ju 1 fördel om du får betalt... kram

2008-05-23 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0