The fredag

Ja va klart att bloggen funkar nu!
Nu när jag inte längre har nån bra rubrik att komma med. *haha*
Hade en förut där jag tänkte skriva "I väntans tider" men den kan jag ju inte använda nu.
Satt här och väntade på att få åka till Malmön färjan för att hämta hem Robin.
Var lite orolig att det skulle bli seeent. Så ringde han strax efter tolv, så jag tänkte "jippie han tar ett färjan hem"
Sen sa han "du behöver inte hämta mig" så då tänkte jag "wwiiee, han sover där".
Men det visade sig att han redan var hemma. :)
De andra ville visst på Kanske och det ville inte han så de lämnade honom hemma.
Gott då slapp jag ut och köra med honom i bilen. ;)
Blir ju så nervös och tycker det är jobbigt när han är med för jag känner riktigt hur han tycker jag inte kan köra bil.
Han erkände det nu oxå, jag var över en sväng, att han satt i söndags och tyckte jag var kass på att köra bil. :P
Men sa då nån gång att jag var så nervös när han var med så då förstod han bättre. Även om han inget direkt säger så känner jag vad han tänker och tycker och det syns på honom!

Båtturen idag var helt okej faktiskt, jag sa inte många ord men det behövdes inte för alla snattrade så bra ändå.
Var skönt på sjön, det fläktade så gott. Och gick kanske fort ändå att åka dit, till Nordens Ark.
Väl där så var det några av dem som badade. Galningar!
Sedan var det mat. Räkor!! Åhh vad jag åt räkor :D
Det var sååå gott!
Sen var det potatissallad och nått sånt kallt kött till oxå men det vill jag inte ha, usch och fy ;)
Så jag åt räkor i mängder :P
Sen var det hem igen. :)
Hem resan gick ännu snabbare. Och då märkte jag hur det brände på ena axeln.
Se då har man bränt sig ja..
Nu kan jag säga att det är axlar, rygg, bröst och ansikte.
Som jag ser ut!

Jag var hemma sju, blev inte så sent ändå.
Så då kom Joseph, vi satt här och gjorde inget.
Ja han satt i telefon en 40 minuter eller nått, var ju inte helt givande för mig kanske ;)
Är nog väldigt tråkig att umgås med då de ska prata i telen när man ses ;)
*haha* Nej men det var ingen fara, var flickvännen som ringde och hade ett mindre psykbryt tror jag. :P
Sen åkte vi och hämta nån brud, nån arbetskamrat till honom. För de skulle på Kanske.
Och det var oxå en människa.. 21 var hon, kändes som 14. *haha*
Så den fick han ta med sig här ifrån strax innan tolv, de skulle ner och kolla om det var nått folk.
Han skulle upp och jobba imorgon klockan åtta så blev/blir nog inte så sent där.

Så nu är det väl dax för mig att sova snart.
Ska med och tvätta bil imorgon. *wwiiee*
Jag fick äran att städa inne i ;)
Och det kan ju inte vara allt för jobbigt. *haha*
Och det är inte förrän klockan tre så jag kan sova mycket mycket länge om jag känner för det.

Så natti natt på er.

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

så bra att det var trevligt. kramar

2008-05-31 @ 06:59:15
Postat av: KarenKaren

Du får säga att det är telefonförbjud när dina vänner kommer på besök. (Eller sitter neröver;) )

2008-05-31 @ 19:25:03
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0