Min fredag

Se där, fredagen gick den med, kvällen gick som ett snabbtåg ;)

Satt mest först på dan och glodde tv och kollade på sängen och försökte få ork att bädda den.
Tog sin lilla stund men fick gjort det innan flickorna kom iaf :)
Sandra kom ganska tidigt, så vi satt här en sväng. Kollade lite på datorn och så innan vi gick till köket så jag fick försökt göra en fruktsallad. Sedan kom Ramona och fruktsalladen kom på bordet och snacket började :)

 Sandra                                                 Ramona

                
Jag lyckades undvika att bli med på bild, iaf i min kamera ;)

De åkte nån gång efter sex tror jag :)
Då gick jag in och satte mig vid datorn och kände att jag inte ville sitta här ensam som ett fån
så hörde med Sara om hon ville komma ut en sväng och sitta med mig.
Och det ville hon, så fick lånat Börjes bil och hämtat henne
så satt vi här och tjötade till tjugo i två när vi åkte för att lämna henne.
De timmarna gick nått så fort!
Gott att slippa vara ensam oxå, usch så tråkigt när det är helg.

Vill tacka Börje för den goda biten smörgåstårta jag fick oxå :D
Det var mums! Massa räkor :D

Så nu ska jag palla mig i säng och se om det kan hända nått imorgon med.

Kisses


 


P.S Såg ni att jag skrev adressen på den där sidan som en kommentar efter era? Om inte så ligger den där iaf.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0