Onödigt vetande

Är fortfarande helt slut. *hahaha*
Var lite piggare mellan kanske 11-13, men sen blev jag trött igen.

Verkar som de tror vi kommer vara hemma vid åtta imorgon efter båtturen.
Vi skulle visst bli bjudna på vin och öl ;) Mona berättade det, sa att jag vill nog dricka vatten. Då tyckte hon nog det var säkrast att jag tog med mig eget vatten för det var hon inte säker på att han skulle komma ihåg att ta med sig ;)
Så får ta med mig eget vatten för nån öl eller nått vin tänker jag inte dricka iaf. *hahaha*
Sen skulle det visst bli potatissallad och vad nu det där köttet heter som man brukar ha till det, kallt.
Usch, säger jag bara. MEN hörde att det skulle vara räkor oxå! Så det hoppas jag. Annars blir det att gå utan mat.
Kanske ska ta med egen fika korg *haha*

Nu sitter jag på jobbet och har inget att göra. .  .
Eller jag har saker som ska in men som jag inte vet hur jag ska göra så jag måste fråga de som handlägger det.
Och INGEN av dem är här... Vi är fyra stycken på avdelningen just nu. . .
Vet inte om jag ska sitta här och vänta på att tiden går eller om jag ska gå hem.. Men då förlorar jag ju timmarna ;)

Nån som kan skicka en massör till mig?! Min ena axel är rätt jobbig.
Försöka höra om Jenny ska komma ut snart kanske ;)

Se där jag fick i uppgift att faxa så nu väntar jag på att den ska få faxat iväg pappren.. Vilket den inte verkar vilja..
Men nu kan man snart gå hem iaf. Till städningen som väntar :(
 
Har noll lust men ingen annan som gör det åt mig ;) Sen brukar man väl vilja göra det själv ändå..
Får bli att bara starta stereon och dra igång lite musik öppna fönster och balkongen och sätta igång. Lär ju vara snart gjort om jag bara sätter igång. Det är ju inte som att det är 20 meter dam under 15 meter skräp. ;)
Så det går nog fort om man bara börjar. Men det var ju det där med att börja...
Tror kanske det är dax att tvätta snart igen. . Får se på det.
Se där! Faxet gick iväg! Inte illa.. Tredje gången gillt!

Nu snart.. Hemgång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0