Shorts

Först... Ja det har du nog rätt i Carro, så långt hade jag inte tänkt!
Får nog packa ner ett par tre paket ;)

Igår fick jag gått bort till Börje och då fick jag tagit med mig shortsen till Johan.
Och de gick hem :D Speciellt det paret som jag trodde ;)
Det är ju dödskallar och stjärnor på :P

         

Och storleken passade, han är inte stor den pojken! Det är storlek 110-116 på dem.
Blev lite orolig där ett tag, men det gick ju fint. Han drog på sig dem så lätt så, de t om satt bra i midjan. :)
Så eftersom det var två shorts fick jag två kramar som tack ;)
Och jag fick med mig ett par shorts hem, jag tog Börjes ;)
Han får inte på sig dem så jag har frågat ett tag om inte jag får prova dem ;)
Såg inte klokt ut! Men det bryr jag mig inte om :P Jag har ju ett par shorts nu ;)
Om jag skulle känna för att ha det eller vilja bada i dem. Om det blir varmt i vattnet och så ;)

Nej nu ska jag jobba lite. Kom hit halv idag, gott att bo nära ;)
Så det är väl dax att fortsätta nu.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0