På rätt väg

Nu tror jag det går åt rätt håll..
Har inte haft nått ont i halsen i natt och har inte varit så många hostanfall.
Rösten är fortfarande kass men det kommer sig nog.
Är uppe tidigt idag och tvättar. La mig riktigt sent igår, släckte närmare halv tre.
Men gick fint att gå upp sju ändå. Lite för lätt ;)
Kommer väl slockna sedan vid tolv eller nått istället.
Men men bara tvätten blir gjort så kvittar det.
Kanske skulle försöka ta ett krafttag och städa oxå.. neej.. Inte nu iaf.
Kanske sen.. ;)
Har blivit en sån fin hög med olika papper här vid datorn oxå sen jag flyttade in som jag inte haft ork eller lust att fixa till.. Kanske ska göra det med..
Den som lever får se ;)
Nej ska nog läsa lite till innan det är dax att gå ner med nästa laddning :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

va du e duktig som tvättar så tidigt=) hihi kramar

2008-05-13 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0