Min spännande dag

Ja.. jag känner att det finns saker jag skulle vilja skriva ner..
Men som jag kanske inte vill ska läsas. *haha*
Det är en liten jobbig sits. ;)
Tankar som jag knappt orkar tänka på, än mindre låta folk läsa.
Så får väl försöka tänka på annat istället.

Som vad har jag gjort idag.. Jobbat, gick hem, satte mig framför tvn, somnade, gick till Konsum, åt lite, kollade lite mer tv, pratade med Robin i telen, mötte upp honom och gick till Ica, gick hem till Robin och kollade film, gick hem och hamnade här.

Så där var den dagen redovisad. Guuuud så spännande!

Nej, lägga sig och sova då kanske?
Får väl göra det, finns inte mycket annat att göra så här halv ett. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0