Inget vettigt

Blev inte att jag fick lagt mig när jag hämtat Robin.
Fick sms av Börje då som undrade en massa varför. "Varför är du min enda nära vän?" och liknande.
Det är INTE vanligt man får nått sånt. Fick ju skickat och sagt att det vet jag inte.
Sen rinde det på dörren och där stod han. Blev lite förvånad.
Så han kom in och sen satt vi och pratade till strax efter halv fyra.
Det hör inte heller till vanligheterna!
Så blev inte så tidigt i säng ändå. Somnade nog fyra.
Så är lite trött nu, men det kan ju vara bra om man ska kunna somna i natt.

Ska snart ringa till Robin och höra om jag fick låna bilen.. ..
Spännande ;) Jag sa att han fick följa med oxå om det var så. Tror inte det är några problem.
Eller?
Nej får väl ta och göra mig i ordning.

Har förresten oxå fått hem shortsen jag beställde till Johan, var tvungen att beställa nått mer för att få hem skorna jag ville ha. *haha*
Nu hoppas jag bara att de passar! Börje skulle komma med Johan snart så han för prova och så :)
De är så tuffa så, är ju döskallar på ;) Hoppas han gillar dem :)

Nej NU får jag göra mig i ordning.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0