En tisdag i maj

Ja idag har jag varit i Hunnebo och varit barnvakt. :)
Det gick väl bra, de leker ju ute med de andra barnen mest.
Fast tyckte det var skönt när mamma kom och gjorde mig sällskap! :)
Känner mig inte så hemma där med folket och känns som de kollar på en hur man gör och sånt.
Då backar jag och tittar mest på känns det som.
Men med mamma hade jag iaf nån hos mig.
Tålamodet brast där en gång över Johan, det var riktigt hemskt.
Och så alla hörde med. Fy fan, tänka de tyckte saker.
Men men det är gjort och inget att göra åt.
Då var det väldigt skönt att mamma var där! Och kunde trösta en!
Tack mamma :)


Tog en massa kort med kameran oxå på barnen men den glömde jag ju va klart hos Carro!
Och då vände jag ändå för jag kom på att jag glömt maten! (hade inte ens lämnat Hunnebo så vände inte så sent ;)) Men kameran.. nej den glömde jag då.. ha ha.
Den kom jag på hemma hos Ramona att jag glömt. 
När vi åkte, åkte vi och handlade lite, mötte Emma där, så lämnade vi Johan och så hem till mig och lämna mjölken.
Sen åkte vi till Ramona där jag fick skriva ut en ansökan till ett jobb i Uddevalla. Pratade lite med henne och sen åkte vi och satte oss och njöt lite av solen :)
Sen fick vi postat ansökan, handlat åt Emmas mamma på ica och tankat bilen.
Sen var det bara hem för att kolla på Hemmafruarna. :)
Så sen har jag suttit här, funderar på att lägga mig.
Och skäller lite över varför halsen ska göra mer ont nu när man ska sova än när man är vaken!?!
Och så går det ju upp mot näsan så man får ju ingen luft genom den heller direkt.
Kul kul! Jag röstade på att jag hatade halsont mer än huvudvärk, Karen tyckte tvärtom.. Men så tycker jag väl tills jag ligger här i en ordentlig migrän. *haha*

Nej ska nog säga god natt på msn och lägga mig och läsa!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så lite hjärtat. Finns där alltid om det är något. Och det hoppas jag att du vet. Kram mor

2008-05-07 @ 05:06:07
Postat av: Anonym

du är jätteduktig. å dom e vana att man säger ifrån, de vet hur barna e hehe. kramar

2008-05-07 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0