=D

Idag när jag vaknade var jag lite seg och så men startade datorn direkt, och på med musiken och fick ett sånt party humör! En sån lust att parta till det :D
Så fick med mig Emma på det ;) Och så fick jag gått ner och tagit ut pengar och så till systemet för att shoppa vin :)
Nu hoppas jag ju bara det håller i sig hela dagen ;)
Sa till Robin oxå att vi skulle dricka lite här och så och att han fick komma om han inte hade nått annat för sig.
Men han skulle kanske till Martin sa han, så blir väl bara Emma och jag. Men det går ju det med :)
Fast hon blir ju fortare rastlös än en annan så vi får se hur det blir ;)

Det är tur ingen ser en! Ha ha ha ha ha. Sitter här och diggar med i musiken och dansar loss på stolen.
Men man får ju inte roligare än vad man gör det till ;)

Nej nu ska jag dansa vidare :D

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kristina

HÄRLIGT!!!! Jag vill också, men ska nog vänta ett litet tag till, haha. Men jag har varit bra partysugen ett tag nu.. Hoppas ni får skit roligt!! Parta lite för mig med..

KRAM

2008-05-17 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0