Åhh

Femman funkar inte :(
Missade jag ju Grey's idag!
Ja jag erkänner, tvn är min bäste vän. ;)
Och vill ju inte missa vad som händer där.
Men det brukar gå repris på söndag, så får kolla då om femman vill funka.
Är ofta så ändå att jag är hos Robin då och kollar in repriserna.

På fredag kommer Ramona och Sandra hit på lite fika :)
Blir fruktsallad och te, förutom till Ramona som dricker kaffe ;) Men hon tar med sig eget för här finns det inget :P
Så nu kanske jag får tummen ur att städa för inte har jag gjort en sak idag.
Men nu har jag ju en anledning :)
Fick förfrågan att följa med på barnkläders party imorgon med men tackade nej.
Vad ska jag göra där? Det får bli nån annan gång kanske.

Nej, soffan igen! För där har jag ju inte varit på det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0