Så kan det gå

Här har man suttit hela den långa dagen (för den har verkligen sniglat sig fram) och bara väntat och längtat på att få gå hem så man kunde börja plocka lite och packa.
På vägen hem funderade jag på hur jag skulle göra. I korridoren funderade jag på om jag skulle ta lådan direkt.
Var kanske det jag skulle gjort!
Väl inne i vardagsrummet såg jag bokhyllan. Och all lust bara rann av mig.
Så det har inte blivit nått packande.
Men tvättat tre tvättar och den fjärde är i nu. Alltid nått!
Fått beställt skor oxå! Så bara att vänta och se om det är nått par som passar.
De jag helst vill ha fanns inte i den storlek jag tror jag behöver.. men provar annan storlek istället.
Och hoppas det funkar *haha*
Fick med lite underkläder med, bhar behövs, har väl en som funkar just nu. Så det behövs :)

Nej nu ska jag nog slänga mig på soffan en sväng.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0