Mätt

Det blev att gå över vägen till Wiking och äta med ett gäng från kontoret :)
Blev en tonfisksallad. Mums!
Så nu är jag mätt och go. Nu sitter vi alla och längtar till kaffet för då är det kladdkaka som gäller ;)

Hade ett intalat meddelande när jag kom tillbaka, var från Henrik (han med lägenheten) och han har iaf lyckats få tummen ur och ringa till sin fastighetsskötare.. Har ju inte jag fått gjort än :$ skäms!
Men men, han sa iaf att lägenheten inte behöver vara tömd och städad inför besiktningen ifall det är så att vi kommer överens om det där med städningen, och behöver ju egentligen inte vara nån jätte städning, blir ju smutsigt när man bär in sakerna ändå :)
Det är ju toppen, då skulle man ju säkert kunna flytta snabbt och lätt redan den helgen eller nått! :)
Men vi skulle höras mer sen när han slutat jobba, bara att just när han sa när han slutade hör jag bara vinden som blåser.. ha ha.
Men märker jag väl om han ringer ;)

Och då kan jag kanske får lite fart med packningen med.. Kanske..
Ska iaf ringa Telia idag hade jag tänkt, fast kanske ska vänta tills jag pratat med honom då ifall det blir så att vi flyttar under den helgen.. hmm.. gör nog så.

Nej nu är det slutbevis och sen källaren som gäller!

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0