Ibland är jag duktig

Se där då har jag iaf fått gjort lite :)
Bokhyllan är fram flyttad så jag kunnat se på baksidan och strecken som i mitt huvud var en si så där 5 cm tjocka är knappt 1 cm tjocka. Och täcker ungefär 2 vådor. Såg inte så illa ut ändå. och de satt så mycket längre ner än jag fått för mig? hmm.. hoppas jag inte sett fel bara för att ljuset inte når dit så bra.
Så antagligen är det ju  likadant på andra väggen med :)
så kanske det itne blir så farligt när han besiktar som jag trodde!

Besiktningen är ju bestämd som jag skrev innan. Och nu har jag även gjort flyttanmälan till telia :)
Och kollat upp vart det är jag ska ringa och adress ändra sedan.

Kostar ju 390 kr för eftersändning! Och nej tack, det tänker inte jag betala! Så då ringer jag hellre runt och ändrar adressen själv till de olika ställena.

Nu blir det att ringa hemförsäkrnings bolaget nån dag oxå och prata med dem.
Och sen är det inte långt kvar! 7 april börjar jag flytta! och fort går det nog så :)

Bara man får lite flytt hjälp som kan köra så. *haha*

Men det löser sig alltid. :) Annars får jag väl ta ungarnas kärra som jag ser de puttar runt på i jackt på saker till påskefyren. *hahaha*

Hade varit en syn det! Den kärran packad med saker, mig uppe på, full fart ner för backen! *ha ha ha*

Nej nu ska jag stänga ner här för kvällen. Fixa lite innan det är dax för Grey´s!


Pussar


Kommentarer
Postat av: Carro

Kan ju inte hjälpa å köra, men bära. Om vi har barnvakt hahaha

2008-03-19 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0