hmm..

Onsdag.. Och huvudvärk. *suck*
De tjatar fortfarande på att jag ska med på fredag på after work och jag fortsätter säga nej.
Har inga pengar :( Men det kan jag inte med att säga att det är därför. *haha*
Dum man är egentligen.

Så fick jag mer att göra. Så jag hoppas verkligen Bosse förlänger tiden för annars kommer det vara massa saker som inte hinns med.

Igår när jag skulle gå och lägga mig, slog det mig.
Jag kommer inte bo där mer snart :(
Bara så där kom det över mig när jag gick igenom rummen, det kommer inte vara så mer.
Kommer bo nån annan stanns med bara ett rum..
J*la ekonomi som ska ställa till det så!

Var en som pratade med mig på msn förut, och när jag inte ville flytta till Gbg så tyckte han att då får jag väl vara arbetslös då. ? Så jag kan inte jobba om jag inte bor i gbg? Jag trodde ju att det finns jobb i alla samhällen över sverige.. Men där ser man! Är bara i Gbg de har jobb! Å fan.

Mona och jag pratade lite om det här igår, varför är det så att man känner att man måste be om ursäkt för att man faktiskt vill bo här? Är det nån som tycker att de som vill flytta är korkade för att de vill det? Nej.
Men de som vill stanna, de är korkade. För varför hatar inte de att bo här det lika mycket som de som vill flytta.
Ja alla är vi olika kanske. Jag trivs här, har inget emot att bo här. Vill bo här för det är här jag har familjen.
Ja jag vill ha ett jobb. Men inte i Gbg!
Varför flytta till ett ställe där jag inte känner nån bara för att det är så man ska göra, enligt de flesta?

Så är jag äckligt hungrig oxå! Vilken bra början på denna dagen verkar det som :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0