Hello

Lyssnar på Mix megapol.. Och den där Anders Timell, han klarar jag inte riktigt av!
Han är lite för mycket tycker jag.
Igår var Agnes där och blev intervjuad, och Anders sitter där och låter sliskig..
Alltså de yngre som är där måste ju bara tycka han är en äcklig gubbe ;)
Jag hade nog iaf tyckt han var bra sliskig och undra vad fan han sysslade med.

Idag var jag på jobbet tidigt :)
Och gick senare igår, så jag kan gå tidigare för Uddevalla färd.
Fick pengar idag med så jag kan handla jag med :)
Hårfärg ska införskaffas!!! Ser ut som att jag börjar bli flintskallig!
Det är ju pinsamt. *haha*
Det är det som är lite illa när man färgar det mörkt på ljust.
Ser så väldigt ljust ut när det växer ut även om det inte ser så ljust ut när det är hela håret.
(tror jag.. minns inte riktigt :P)

Se där ja.. då snöar det igen.. Är mer julkänslor nu än i julas!

Nej jobbar dax!!

Kramar

P.S En massa tankar och kramar till Kristina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0