God morgon

Hej hopp.
Torsdag morgon.. wwiiee..
Idag var jag tidig igen :) Inte illa det! Tänket man får försöka komma lite tidigare så jag kan gå hem tidigare så kanske jag kan få tummen ur och packa och städa där hemma.
Börjar få lite smått panik nu, besiktning på lägenheten på onsdag och har varken tapet lim eller nått. .
*suck*
Jag skulle haft nått som de lagar garderobsdörrarna med.. Är nått hål i två i dem, och tänka jag skulle fixa det med.
Nån som vet vad det är man ska använda?!
Det måste ju göras i helgen om det ska hinna torka och så.
Karen skickade igår och sa att de på Rent hus i fyran sa att man skulle använda tandkräm att ta bort ritat på väggen?
Låter bra skumt det tycker jag.. *haha*

Nej, tillbaka till jobbet!
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: carro

använd lite spackel å vit färg hehe. prova på en fläck med tandkräm, alltid värt med ett försök. kramar

2008-03-27 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0