*gäääsp*

Gäääääsp!

Så trött jag är idag! Helt sjukt. Och då tror jag ändå jag somnade direkt igår när jag fick släckt lampan.
Har ett rätt segt jobb just nu. Går igenom massa gamla bygglov som jag egentligen inte har nån jätte koll på ;)
Men men, de andra tycker jag är så duktig så och det är ju bra det :P

Fick iaf skickat in lappen så jag kan få mig lite pengar oxå, kan ju vara bra att ha om man vill betala räkningar och så.
Carina på arbetsf. skulle fundera lite över om man kanske kunde få igenom nått så jag kunde stanna lite längre..
Men hon sa inte så mycket, tänkte nog mest högt så får se vad som händer.
Är ju sista veckan nu.. Om han inte kommer och ger mig lite längre.
Det skulle behövas jag kommer inte hinna klart allt innan fredag iaf!
Men som vanligt är det väl inte förrän på fredag man får vet.
Fredag är det visst oxå after work. Men jag har tackat nej.
Har inte råd med nått sånt just nu.


Nej får väl ta tag i det igen! Är ju inte så länge kvar nu.


Fler styrke kramar till Karen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0