En paus

Kan ni tänka er.. Idag har jag fått gjort lite här hemma.
Fast just nu har jag paus :)
Men är alltid nått som är gjort iaf.
Är en del sopsäckar här nu med olika innehåll i.
Sånt som inte ska med upp i lägenheten. Finns ingen anledning för mig att ha 15 olika sängkläder och sånt.
Så är en säck med sånt som ska vara i förrådet. Får försöka hålla nere så det får plats, är ju inga garderober så utan bara ett förråd i lägenheten (tror jag, minns inte riktigt hur det såg ut i förrådet.)

Lite rörigt här hemma just nu..
     

Igår fick jag tapetkliser oxå, så nu är det bara att få nån att hjälpa mig med tapeten. Fast kom på att det är väl andra saker man ska ha till oxå, för att få bort bubblor och så.. Det kommer sluta med att jag står här och får betala massa ändå :(

Ikväll tror jag att Emma skulle komma och färga mitt hår! :D
Ska bli uuuunderbart! :)
Borde toppas oxå, ska försöka komma ihåg det nästa gång jag träffar Carro ;)
Så vet du vad som väntar :P ;)

Nej lika bra att fortsätta nu innan man soffar ihop totalt!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: carro

jepp jag vässar saxen;)

2008-03-29 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0