yeah

Ja men se.. Nu börjar huvudet komma igång igen..
Men detta är ett spännande lite annorlunda som jag inte brukar ha.. Ögat gör ont.
Men men har tagit tabletter och dricker vatten och snart är det lunch. Blir köttfärssås och spagetti idag.
Undra hur det smakar.. Imorgon ska jag iaf äta där, för då är det kyckling ris och curry :D
Gott!
Sedan efter lunch ska jag vara med på ett möte som jag aldrig varit förut.. Vet inte vad jag ska göra där men det visar sig väl. :)
Då går ju eftermiddagen med för nu är jag ju klar med posten.
Nu ska jag väl inte säga för mycket.. men än så länge (är en kvart kvar) så har inte jag fått ett samtal idag.

Jag borde palla mig till en sko affär.. Ett par sommarskor som man kan ha till kjol och så vore käckt.. och ett par laddar..
Men får se om man får kommit så långt nån gång.
Kanske han i Hunnebo har nått att komma med..

Nej ett sista kraft tag innan lunch då.
Hmm.. om jag hade något att ta i ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Dom dära aliensen asså!

2008-06-04 @ 17:50:03
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0