Mitt dravel

Min natt var händelserik! Iaf i drömmarna, vad det hände saker där hela tiden.
Jag skällde på den ena och den andra och andra var sura hit och dit.
Helt sjukt.. Pratade med mamma och hon sa att jag hade mycket agg inom mig, så jag tyckte att jag kanske borde slåss lite på en boxnings säck. Det hade varit toppen det! :D

Fick skrivit på anställningspappren idag, så jag jobbar vecka 28-34 :D
Och jag fick samma lön som på Miljö :D
Gott att veta. Detta ska nog bli bra. Har man kanske möjlighet att få hoppa in där oxå ibland om det skulle vara så :)

Fick satt lite kort i ramarna igår.. Men upptäckte att jag skulle vilja ha många många fler ! Men får tänka på att jag har redan massa kort i ramar.. blir nog tufft att få plats med alla!
Men imorgon har det iaf blivit sagt (man vet aldrig hur det blir) att vi ska köpa borr till maskinen Börje har!
Så då ska det borras!! Får inte glömma plugg oxå bara!
Så vem vet, imorgon kanske jag har både fläkt och hyllor :D

Har glömt att svara lite på nån kommentar.. Toppen Carro att du hade kommit och dansat hos mig på mitt discotek!
Då blir vi iaf två! Och mer lär ju komma då ;) Och klart vi ska ut och skaka rumpa Kristina! Vi kan svetta ner alla andra! Mohahahaha! ;)

Imorgon kanske jag ska med mamma och besikta bilen oxå, om hon orkar komma ut och hämta mig innan..
Skulle varit ner över och tittat efter studentprestenter oxå.. Men det är ju så trist själv..
Och speciellt när jag inte har nån direkt koll. Tänkte kolla om det finns nått billig med snyggt smycke kanske..
Och hoppas på att de använder sånt..

Idag fick jag hem en usb kabel till telen som jag beställt, och som det står ska passa till min tele..
Men tror ni det fungerade?! Neeeej då! Jag var så arg här ett tag så jag ville skicka telen i väggen och kasta ut datorn.
Som tur var så pratade jag med Karen undertiden så hon höll mig lugn..-are..
vi hittade en bruksanvinsing på telen, för jag hittade ju inte boken va klart! Där såg jag var usb kabeln skulle gå.. och tittade på telen.. och så tänkte jag "jag provar med kamera sladden" och tro på fan.. Det funkade!
Att jag inte sett det tidigare! Så nu har jag fått lagt över korten från telen till datorn.. Och lagt in musik på telen :D
Så nu kan man ta kort med telen när inte kameran är med!  :)

Korten lägger jag upp sedan.. När jag orkar ;)

Kisses

O ja just det! Ville säga oxå att jag hoppas Karen har en toppen kväll så här när hon är ute och svirar ;)
Är ju lilla lördag så!

Kommentarer
Postat av: Karen

Jag hade askul! Bäste konserten sen Michael Jackson!!

2008-06-12 @ 18:48:16
URL: http://daddis.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0