Inte mycket att säga

Jaaa... Hmm.. Vad ska man skriva då?

Igår.. gjorde jag inte mycket. Eller.. öhh.. minnet :P Jag gick hem till Emma vid två och åkte med henne och Frida till Lysekil där vi tittade in på en tatuerings studio och sen kollade i vanliga affärer lite.
Stannade till även i Brastad på Good town, fick köpt mig fyra ramar.. som om jag behövde det :P
Sen åkte vi hem till Emma, hon och jag, och åt mat och fikade och glodde på tv. Bara tog det lungt.
Robin kom en sväng oxå och kollade med oss. Kom väl hem en elva eller nått.

Idag så satt jag först här på datorn, sen kom Johan. Vi spelade lite boll innan Christian plockade upp oss för vi skulle till Hunnebo. Jag skulle passa pojkarna :)
Var hos Carro och så tills hon var halv sju kanske. Då Börje hämtade oss och så for vi hemåt. Skulle laga mat med fanns ju ingen sån potatis, det är ju sommar och då finns det ju inte att få tag i. Så blev mat från kinan istället. Fast jag är så sugen på kina mat så blir det ändå kött när man är där.. ha ha Hur dum är man då? ;P
Men gott var det och mätt blev jag!

Sen hem och så har jag suttit här typ. Lagt upp bilder på bilddagboken och så.

Imorgon ska jag köra Johan till Uddevalla och tandläkaren där. Börje hade andra ärenden här hemma och blivit dubbelbokad. Så då får jag ta honom dit, hoppas det går bra. Börje trodde de skulle ta bort en tand som han slog upp för lääänge sen men som inte kommit ner igen. Den är i vägen för den nya tanden så då får de ta bort den.
Men det ska säkert gå fint.

Så det får bli en tidig kväll.. iaf försöka. ha ha

Ja.. får väl börja försöka nu..

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

ge johan en lyckokram. och sparka börje i röven å säg att johan ska ha nått fint när han e så duktig, (om han nu tar bort tanden idag)

2008-06-18 @ 07:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0