Duktigt

Ja.. Idag fick jag städat!! Helt otroligt!
Men inget jobb sökt.
Och ingen Helen heller ;)
Sen mötte jag Emma vid halv fem. Tog en fika ner över och så.
Sen hem igen och kollat tv. Fick hittat ett par karaoke skivor är visserligen inga Singstar skivor men det får väl bli som det blir. Finns ju ingen som har sådana. ha ha ha.
Så vi får se om det blir något sjungande imorgon :)
Vi ska iväg och handla nån gång där och så får jag iväg och hämta spelet och säga hej till mamma och Ramona.
Verkar som det får bli tidigt, om han ens minns att jag skulle låna bilen.
Skulle ju inte förvåna mig om han inte gör det och bara försvinner.

Ja ja, jag har inget att skriva så orkar inte sitta här mer.
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Karen

Du kan få låna mins singstar skivor :-)

2008-06-19 @ 22:43:38
URL: http://daddis.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0