D.r.a.v.e.l.

Ja... Ibland undrar jag varför man har en blogg... För man skriver alltid samma saker det är ju inte direkt så det händer en massa spännande saker i ens liv varje dag. Eller ens varje månad ;)
Samma dag är det samma samma och hur kul är det att läsa? Inte helt intressant.

Men får väl fortsätta på samma spår som alltid så inte mamma ringer och säger åt mig att skriva nått ;)

Det gick så bra att passa Johan, han sov ju ;) Efter jag skrivit färdigt här gick jag och kollade på en film jag lånade av Robin. Den visade sig inte ha svensk text! Så låg och hade engelsk text till. *haha*
Så där fick jag övat upp engelskan lite ;) Sen var klockan strax efter två när filmen var slut så då borstade jag tänderna och la mig i Börjes säng. Karln har ju inget att läsa så låg och spelade Suduko på min telefon och där fastnade jag tills Börje kom hem vid tre nån gång. Så då gick jag hem och la mig, alltid skönare att sova i sin egen säng :)
Plus att då slapp jag vakna tidigt för att Johan gör det ;)

Igår.. Ja vad gjorde jag då? öhh... Kollade på tv som vanligt ;) Gick och mötte Emma en sväng framåt kvällen.
Lyxade till det lite för mig, när vi skulle gå hem så beställde jag med mig kina mat. Det var gott! Och jag var määätt!!
Sen kollade jag lite mer på tv ;) Såg den andra filmen jag lånade av Robin. Sen gav jag upp och gick och la mig.

Och idag har jag hunnit.. Kolla på tv!

Wwiieee.. Späääääännande!!
Men men har inte mycket annat att göra så det får duga :P

Jag kan berätta om en som jobbar på Hamngrillen, vilken idiot. Han satt och pratade med oss hela tiden vi var där i söndags. Om ingenting. Jag lyssnade knappt och han tjatade och tjatade. Sen frågade han vad jag hette, så svarade och då säger han "Ja jag raggar inte på dig om du tror det". Öhh.. varför skulle jag tro det? För han frågade efter mitt namn? Jag kände bara hur trött jag blev. Så slutade lyssna ännu mer, satt med sms oxå så behövde inte engagera mig så mycket i honom. Sen satt han och sa att jag var sur på honom resten av tiden vi var där. Ooookej.. Han har nog ett tråkigare liv än en annan. Men det var en gång då jag riktigt kände att jag ville dra en stol i huvudet på honom.
Han fick veta hur gammal Emma är och då frågade han hur gammal jag är så jag svarade och då fick jag ett "Usch" tillbaka?!?!?! Då kände jag för att slå stolen i huvudet på honom, hårt. Så säger man väl ändå inte? Och han är då äldre än vad jag är. Så då satte jag mig med telefonen och koncentererade mig på sms istället. Så fick Emma försöka vara trevlig mot honom för jag orkade inte. Sen tröttnade Emma med så vi gick där ifrån. Så den hoppas vi inte jobbar mer när vi är där, eller att han iaf har nått att göra.

Nej nu ska jag slänga mig på soffan igen ;P

Kommentarer
Postat av: Karen

Men va fan sa du inget till honom??? Vilket pucko! Jag skulle varit där! ;-)

2008-06-24 @ 18:03:58
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0