Fredag den 13:e

Ja då lider fredagen den 13:e mot sitt slut.. Och än har inget hänt mig *ta i trä*. ;)
Jag gick på Johans avslutning :) Carro och barnen följde oxå med :)
Var en massa folk i kyrkan! Men ingen Sanna.. Mohahahahahahaha! 
Varför vet jag ju inte men jag vet ju vad det berodde på i min fantasi ;)
Och det tog ett tag innan vi hittade Johan bland alla barn, men till slut så såg vi honom.
Hans klass plus en etta var framme och sjöng en sång, han var så söt och stod så snällt och vinkade inte tillbaka när pappa vinkade till honom för det har fröken sagt att de inte fick. :)
Sen var det snart slut. Var ingen lång avslutning. Men jag var ju varm och fräsch som vanligt.. ha ha ha.
Mysiga jag.. :P Sen mötte vi upp honom på utsidan när barnen kom ut och så gick vi ner över.
Jag fick shoppat studentpresenter, till ett bra pris tycker jag ;) Blev söta fotlänkar :)
Sen fick Johan en skjorta av mig. Fast om du frågar honom så har ju han köpt den.. Kul att ge presenter då ;)
Vi satt mest på bryggan och väntade på att tiden skulle gå. Dansade lite gjorde vi oxå för folket ;)

Pojkarna åt en glass


Albin åt oxå glass


Sen åkte vi till Hunnebo hem till Carro och Christian. Där det gjordes smörgåstårta. För Börje blev sugen på det.. *haha*
Han trodde nog vi skulle göra tårta för hela Hunnebo så som han la fram saker och skar upp grönsaker.
Och innan vi fick ätit så kastade vi lite boll på utsidan, Carro, jag och barnen.
Till slut var vi hungriga så vi började äta fast Börje låt på soffan och vilade...
Johan fick håret färgat oxå rosa va klart!

Johan i den nya hårfärgen och skjortan ;)


Vi åkte hem till Kungshamn igen vid halv fyra, då gick jag bara hem och bytade lite kläder och kollade mig i spegeln innan det bar av till Väggabacken och Nathalie som hade studentkalas :)
Och där fick jag... Smörgåstårta! ;P Va klart! Var där en och en halv timme innan jag gick upp till Cajsa för att gratta henne med. Annica var så chockad så att jag kom. Och sen satt jag där och kände mig bara dum. *hahaha*
Men de pratade på Annica och grannarna, jag behövde bara titta och lyssna.
Och Cajsa blev så glad för presenten. Det var kul :)
Vi stod och pratade en stund själva i hallen sedan. Var kul att det gick såpass bra, är ju inte var dag vi pratar.
Fick en kram av Eddie oxå, först när han såg mig ställde han sig och pekade och frågade vem jag var. När Annica förklarade att jag var hans storasyster så kom han fram och kramade mig! Så söt grabb! :D

Fick inga kort på flickorna :( Det är ju lite trist.. Men de var så söta så :) Nathalie något mer i gasen än Cajsa ;)

Där kom jag ifrån vid sju ungefär. Och så hem och startade datorn för att få tiden att gå ;)
Fick i uppdrag att köpa hem chips och sånt till Robin oxå som är ute på galej idag, så han vill ha imorgon att tugga på.
Ska hämta honom i natt nån gång oxå. På Malmön! Jag hoppas han tar färjan över själv. Jag frågade honom det men fick till svar då att det beror väl på vilket tillstånd han är i. Så jag hoppas han är så där så han iaf kan ta färjan själv.. Kul att behöva åka över och plocka upp honom och sen sitta och vänta på färjan hem.. Fast det kanske man inte behöver.. Vet inte riktigt hur den går där. Kanske är så att man hinner plocka upp honom och tillbaka utan att behöva vänta så länge.. Den går en gång i timmen.. Så det borde ju betyda att den går en tid från fastlandet och så tillbaka en halvtimme senare från ön? Eller? Ja ja.. Det märker jag väl.. Kanske jag har lika tur som förra gången jag skulle hämta honom där, när han kom hem själv ;)

Nej nu ska jag nog sätta mig och kolla på en film eller nått :)

Kisses

P.S Tack för att ni lyssnar på mitt klagande och ger "stöttning" i klagandet
Extra pussar och kramar till er.

Kommentarer
Postat av: carro

mohahhaha hon vågade nog inte komma hahaha 10 poäng till oss;)

2008-06-14 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0