*suck*

Ja men tror ni inte på sjutton att huvudvärken börjar komma igen..
Och så även illamåendet.. Tur det snart är lunch, kanske hjälper med lite mat.
Får hoppas det iaf. Ja ja man får försöka tills det inte går mer, är ju nära hem i värsta fall.
Börjar det så slutar det aldrig känns det som :(
Så får väl bli två veckor inne igen så man kanske börjar må bra.
Guuud vad jag älskar sommaren med dess värme ;)
Inget fel på sommaren i sig, den vill man ha.. Men inte värmen.. Tror jag lyckats bränna mig lite i skallen med :P
Det får bli en stråhatt eller nått till mig tror jag!
Får ut på shopping tur nån gång.
Kanske försöka palla mig ner sedan efter jobbet. Får se hur varmt det är först.
Nej nu är det lunch! Falukorv på Fregatten som gäller idag :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

hehe ja en stråhatt hade varit bra=)

2008-06-02 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0