Spännande läsning

Ja mamma har varit på mig igen ;) Jag har inte skött bloggen som hon tycker :P
Men då ska jag ju komma ihåg vad det är jag gjort de senaste dagarna.. Och det är inte det lättaste.
Minnet är väääldigt kort!
Kan ju börja med att berätta att idag har jag legat i sängen mest hela dagen i migrän och illamående.
Wwiieee... Späääännande! Just nu är det ganska okej.. Men den ligger allt där känner jag och lurar. .

Var ungefär samma igår, trodde först det var för att jag drack lite vin på lördagen men det blev värre ju senare det blev och sedan var det bara ren migrän. :(

Lördagen var det ju kalas för Theo :)
Så vi var där och åt tårta och kakor och pizza. Det var riktigt länge för att vara oss.
Det började två och vi åkte kanske runt kvart i sex eller nått. Det är länge! Iaf för att vara vår familj *haha*
Innan kalaset försökte jag slå in paket och så.. Inget speciellt. Och efter kalaset åkte jag med Börje och Johan hem. Vi hämtade upp Sara först som skulle komma till mig. Så lämnade han oss på konsum där vi köpte lite dricka och sen gick vi hem. Så satt vi på balkongen och pratade fram till senare, jag med ett glas vin och hon med en grogg.
Alle tittade förbi oxå :) Hon var hos grannen så då ville hon komma hit och kolla hur det ser ut.
Alla tycker det är sååå mysigt och sånt.. Jag vet inte vad jag ska säga när de säger så. Får ju bara säga tack och se glad ut. För vet inte om jag håller med dem ju. *haha*
Sara åkte hem vid halv ett tror jag och då hamnade jag framför datorn och försökte lägga upp kort på bilddagboken.
Fick även lite kort av Kristina som hon hade tagit under kalaset :) Jätte fina kort :D
Så de ligger oxå på bilddagboken, för jag har ingen ork att sätta mig nu iaf och lägga upp dem..

Det var nog i stort sett de senaste dagarna.
Nu ska jag lägga mig igen en sväng på sängen, illamåendet är tillbaka :( :'(

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0