*någon bra rubrik*

Ja jobb dagen avslutades tidigt :)
Gick hem strax efter två hem och väntade på att Emma skulle sluta jobba för vi bestämde att vi skulle sola och bada (hahaha)
Hemma kunde jag inte hålla ögonen öppna! Det gick bara inte. Så somnade där tills hon skickade och väckte mig.
Sen slog ögonen ihop sig igen! Helt otroligt. Men Carro ringde och väckte mig som tur var. *haha*
Så bar det av hem till Emma och så till.. ja vad det nu heter där vi var. Men som det blåste så inget bad blev det!
Är mycket osäker på om det hade blivit det ändå ;) Det måste ju vara så kallt i vattnet!
Men vi låg där på klippan iaf över en timme :)
Sen gick vi och köpte glass och satt utanför grillen en sväng. Fick se han där, han som är sååå jääävla snygg ;)
Ja enligt vissa iaf :P Inga namn nämnda ;) Två gånger t om, det ni! Nu är ni allt bra avis!
Sen tog vi en sväng, kollade hur Kanske hade öppet och tog strandpromenaden.
Där bestämde vi för att äta på Kinan, så satte oss där och ringde ner Robin oxå.
Och det var gott och trevligt :)
Sen var Emma tvungen att gå hem så då gick vi hem vi med.
Skildes åt här på utsidan, jag gick inte, duschade och insåg hur tråkigt det var. Så jag gick in till Robin ändå.
Tur han bor nära ;)
Så var där till tolv typ. Sen hamnade jag här hemma. Försökte prata med Karen på msn men hon försvann..
Hon kanske somnade över tangentbordet ;)

Jag funderar på, vad kan man ge som är rätt billig men ändå bra, i studentpresent?
Är bjuden hem till Nathalie, min kusin, nästa fredag för firande.. ..
Och vet inte vad hon gillar eller nått. Och så tar Cajsa oxå studenten samma dag.
Och så kom jag på att Theo fyller i juni med!
Och vad önskar han sig? Det kanske du kan svara på Caroline? ;)

Imorgon ska Carro och jag göra "stan" osäker är det tänkt :D
Skaka rumpa lite och kolla på folk :)
Blir nog toppen grejer det :D

Nej om jag ska palla mig i säng?
Men nu känner jag mig ju inte trött längre.. ha ha
Men lär väl somna som en stock om jag bara lägger mig. :P

Ja jag gör nog ett försök!

Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

hade jag bara vetat vad han ville ha.. prinsessklänning, hehe, men det ska nov å dom köpa. en ny fräck sänglampa kanske...

2008-06-06 @ 05:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0