Ibland..

blir jag trött på den här bloggen!
Den har ett eget liv tror jag.. Skrev ett inlägg igår kväll som han inte verkar vilja visa.. Iaf så ser inte jag det..

Så jag försöker väl klistra in det här..
Så får vi se om det funkar..

Jag gick hem lite tidigare men ändå inte så mycket, bara en trekvart.
Jag skulle ju bara först ;) Det är jag och Alfons!
Väl hemma tog jag mig de sista av Eeze:n och la mig i sängen, det är där det är svalast.
Kollade på tv och somnade som en stock! Vaknade av att programet jag tittat på var slut och det var två program efter det som jag vaknade i ;)
Försökte hålla ögonen öppna men var inte lätt. Till slut förflyttade jag mig till soffan med ett glas saft.
Låg där och kollade.. Försvann från och till där med. Åtta fick jag tummen ur och gick och lånade bilen för att åka ner över och handla lite mjölk och bröd så jag har frukost imorgon. Då var det fortfarande varmt, iaf när man stod still *suck*
Ja jag vet, man ska inte klaga på värmen för snart är det kallt igen.. Men jag säger ändå  *suck* igen.

Robin ringde strax efter nio och tyckte jag skulle vara hemma imorgon för han är sjuk och håller på att dö ;)
Han är förkyld med feber :P Men tyckte det var bättre att jobba än vara hemma bara för att titta på honom.
Han sa att om jag hörde nått konstigt i natt ute så skulle jag gå ut och kasta ett täcke över honom och leda honom in igen. Han yrar och hallucinerar och så när han har feber. *hahaha* Så lovade att det skulle jag göra.

Nej snart dax att fixa sig i ordning för natten.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0