Fredagen

Idag fick jag städat lite här hemma.. Inte illa!
Visste ju att Jenny skulle komma och då får man allt fixa lite ;)
Sen plötsligt vid ett ringde det på dörren, tänkte lite för mig själv "De kan inte vara här redan! De sa klockan två!"
för här höll jag ju på att fixa och hade inte gjort mig i ordning eller nått.
Men var bara Börje som tyckte det var dax att sätta upp fläkten som jag skrev förut :D
Sen var vi precis klara med det när Jenny och Petri kom så då åkte vi ner till Kinan för att äta.
Har blivit mycket sånt nu!! Det får det allt vara slut med nu ett tag framöver!
Börje lämnade oss rätt snart efter han var klar. Och sen åkte vi andra upp till mig där jag satte Jenny i arbete..
Hon fick äran att färga mitt hår :P Så nu känns det rätt bra igen :) Nu är jag vacker ända ut i hårtopparna! :P
Sedan tog vi en liten fika och Petri tog en sväng på soffan ;)



Jag fick se ritningar på huset de tänkt bygga och så och en liten snabb massage över axlarna. Aj aj aj!
Hon får snart komma och ge mig en riktig skulle jag tro. Sa det till henne men fick då höra att om jag kom till henne skulle hon ge mig en. Fick förklara för henne, igen, att jag inte sätter mig på en buss i nästan tre timmar för att sen komma till henne och inte ens kunna vara i hennes lägenhet pga katten.
Så kul är det inte. Hade varit en annan sak om man kunnat stanna över natten iaf så det blev lite tid man var där.
Sitta på en buss och sen träffa henne för att gå på stan lite och sen sitta på bussen hem igen.. Inte lockande!
Och dyrt!
Sen åkte de hem vid halv åtta, var en riktig lång visit idag, och då gick jag över till Robin med dammsugaren och filmerna jag lånat. Hans dammsugare är sönder så då får han låna min "låter massor men suger dåligt". Den tar ju det värsta iaf :)
Så kollade vi på två filmer.. Den första vet jag inte ens vad den hette.. Men bra var den inte! Var nått monster som härjade runt i NY och de sprang runt med en kamera och filmade medan de försökte undvika denna och rädda huvudrollsinnehavarens kärlek. Inte bra!
Sen kollade vi på Arn, den gick väl an att titta på iaf. Trist att den slutade som den gjorde bara.
Då får man ju kolla på nästa film med. *ha ha* De vet hur man ska göra för att folk ska kolla nästa med ;)
Och plötsligt var klockan tolv och då gick jag mig hem.
Hamnade här och pratade med Karen en liten sväng och så.
Och nu skriver jag här. .

Imorgon är det kalas dax! 


Ska försöka ta kort då iaf.. Iaf nått på folket.
Meeen det blir väl som vanligt när jag tänkt att jag ska ta kort ;) Det blir inte ett enda! :P
Ska försöka mig på att slå in paketet imorgon oxå.. Det är alltid lika spännande.. Jag brukar lyckas göra sönder pappret direkt efter det är inslaget och klart :P
Jag klantig?! Neeeej varför tror ni det! :P

Nej jag får väl ta och fixa mig i säng så jag är vaken innan kalaset imorgon, klockan två ;)
Natti natt på er.

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0