Farligt farligt

Det är farligt på Ikea, det har jag då märkt!
Tur man sällan är där. *hahaha*
Jag som "bara" skulle kolla på nått till Theo...
Jag fick ju va klart köpt mer än så. Men lämnade iaf kortet hemma så allt är ju betalt för med en gång.
Jag såg sååååå fina lampor!! Jag vill ha!!! Men var skulle jag haft dom? :(
Den jag fastnade mest för var turkos.. Det blev en vit.. Jätte fin den med och passar mer i rummet. :)
Men åhh den turkosa.. Gillade den rosa med, jag som inte är så mycket för rosa. :D
Men som sagt, ingen stanns att ha dem. :(

Karens tyger :)                    Den nya lampan :)               Boxar för filmerna :)
           
Ramar för kort :)                 En hylla av två :)                  Några kastuller
        

Lite saker om nån vill komma och pyssla hos mig :)



Blev även fyra glas, ett paket värme ljus och en present till Theo och bord till balkongen men det är inte ihop skruvat än ;)
Men det är gult! ;) Var i fyndhörnan, mycke billigare än vanligt. Är ett bord och två stolar, betalade 99 kr för det!
För att det är nått märke på nån stol tror jag det stod.. ha ha ha
Det märker jag väl hur det ser ut när jag får monterat lite. Blir säkert bra. :)
Billigt var det ju iaf ;)

Så denna dagen gick fort den med, fick varit på arbetsf. oxå och fyllt i lappen.
Och idag tyckte hon plötsligt det var rätt att läsa för att jag ska få mig ett jobb, för några veckor sen kunde jag ju få ett jobb ändå.. Ja jag pratar om samma slags jobb. Underligt det där.. *haha* Ja ja, vi får se vad som händer.
Imorgon mellan 16 - 16.30 så ska jag skriva på anställnings pappren. Jag kom på igår att jag inte vet vad jag får i lön..
Om jag får mindre eller samma som på Miljö.. Kan ju bli spännande att se.. För får jag mer på Miljö kommer jag nog jobba måååånga timmar där ;)

Nej nu ska jag se om Karen är på msn, annars ska jag lägga mig på soffan tror jag :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Mina tyyyyyyyyyyyyyyger! love

2008-06-12 @ 18:45:49
URL: http://daddis.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0