Dravel

Oj vad jag flår.. Känner det bak på axeln.. Härligt.. Inte.
Gjorde som Karen sa och smörjde mig och poff började det ramla hej vilt.. Skulle nog aldrig ha gjort det ;)
Innan var det inte som kom av, men så smörjde jag mig.. *t t t t t-ljud med tungan*
Tur jag har långt hår så jag kan dölja det lite iaf ;)

Den här eftermiddagen kan bli spännande.. De andra två slutar klockan tolv och jag blir kvar ensam.
Posten ska tas halv tre men innan dess då ?
Jag har några akter som ska avslutas men tror knappast det räcker hela resterande dag. *haha*
Men får väl sitta här och se snygg ut eller nått ;)

Om ni hade "pratat" med någon nästan ett år och velat träffa den andra personen och försökt bestämma träffar och sånt med den andra personen alltid är mycket upptagen och så.. hade inte ni slutat fråga då?!
Det hade då iaf jag...

Ja ja, jobba lite innan lunch kanske.. ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0