Onsdag

Jag kom mig bort till Emma och så gick vi ner över, jag skickade tillbaka de skorna som var helt fel och så köpte vi lite fika på Ica och gick och satte oss på bryggan.


Så där satt vi en två timmar eller nått innan vi kände att vi ville ha glass..
Fast på vägen till glassen kom vi på att vi ville nog bada.. *haha*
Fast jag fick köpt mig en Calippo innan vi gick hem till Emma och hämtade lite badkläder och sen gick vi ner.
Emma var först i medan jag fegade och gick där fram och tillbaka :P
Men sen så tog jag och hoppade i ändå. Det var ju inte helt varmt ;)
Men det gick :) Sen satt vi där på bryggan ett tag, jag under handduken för det var såå varmt och Emma stekandes.
Sen kom det några karlar där som pratade med Emma och då skulle vi visst med dem och ta en öl på Thai restaurangen. Drack en cola, sen skulle de vidare till smögen.. Men då sa jag nej. Fast Emma följde med dem..
Men men det är ju upp till henne. Så då gick jag hem.
Väntar nu på att Joseph ska titta ner.

Jag har bränt mig!! Aj aj aj.. När jag gick till Emma hade jag ingen tanke på att vi kanske skulle sitta ute.
Så hade ju ingen smörja med mig.
Och så har min telefon fått dår ryck! Den bara dör, är bara vit och sen efter flera minuter startar den om sig.
Och så har den gjort från och till hela dagen.. Men nu när jag har suttit här har den dött, startat och dött, startat om en fem gånger eller nått. Tog kortet och satte i dem gamla och låter den nya vila lite.
Får ju bli att lämna in annars! Så kan den ju inte hålla på. :(

Nej, nu ska jag vänta lite och känna hur varm jag är.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0