Torsdag

Igår när jag kom hem efter jobbet, höll jag på att somna på soffan.. *hahaha*
Men precis innan jag somnade på riktigt ringde Robin och väckte mig och sa att han var redo.
Så då gav vi oss iväg för att handla på Ica, det var dax för tacos igen. =)
Så vi inhandlade det vi skulle ha, han fick hämtat ut sin nya dator han köpt.. Det är bara den tredje han har hemma nu..
Vissa har då pengar till allt. ;)
Sen åkte vi hem till honom och gjorde maten och åt medan vi glodde tv som vanligt.
Efter vi ätit och var mätta, så gick jag hem så han fick leka med sin nya dator.
Väl hemma hamnade jag på soffan igen.. och igen höll jag på att somna!
Till slut startade jag datorn och hoppades på att det fanns nån där att prata med för kan inte somna när klockan är sju!
Fick pratat med Karen iaf :)
Och när hon var strax efter nio stängde jag ner och gick och la mig..
Men tror ni jag kunde somna då?! Neeeeeeeeej då. Låg och vred och vände på mig i värmen till en halv elva om inte mer! *suck*
Och var fortfarande trött när klockan ringde, ha ha ha.
Sitter redan här och gäspar så tårarna rinner!

Idag har jag haft att göra fram tills nu iaf :)
Alltid nått och sen efter lunch är det miljö som gäller.
Där hade jag och göra heeeela eftermiddagen igår!
Det var toppen, tiden går så mycket fortare då. Idag är det lugnare skulle jag tro.
Tror det var tre brev i posten till avdelningen och jag är nästan klar med alla slutbevis för Torgny.

Det gör så ont i munnen! Det går i vågor, en stund känns det inget i nästa känns det i hela käken och ner i halsen..
Mycket härligt.. Hoppas det går över snart av sig självt för nått tandläkar besök har jag inte råd med!
Jag hade inte kunnat gapa hos dem ändå så de hade inget kunnat se.
När man ska gapa känns det som käken låst sig och inte går att öppna mer. *hahaha*
Spännande ;)
Ja ja det brukar gå över har haft det så förut några gånger.
Sa till tandläkaren en gång men tror bara jag fick rådet att jag skulle vara noga med tandborstningen.
Så nu kämpar jag med att borsta där trots att det gör ont.. men men det går ju iaf.

Så där då har jag gjort den listan jag var lite rädd jag skulle glömma att skicka!
Duktig jag är!

Kommentarer
Postat av: carroo

då kan ju han ge dig en dator tkr jag

2008-07-31 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0