Fredag

Idag är det fredag!!
Jag kände det i hela kroppen när jag gick upp idag, så skönt :)
Har inte mycket att göra så eftermiddagen kan bli lång men men så är det på fredagar!
Har försökt läsa lite om skolan och har iaf kommit fram till att informations dagarna är samma alla dagar så man kan välja en dag att gå där bara, inte alla tre. Och det ska man ju kunna ordna med jobbet och så.
Får helt enkelt klara mig med en dag mindre i lön.

Och det pendlar så upp och ner.. Ena stunden tänker jag, klart jag ska dit och detta blir så bra så!
Och nästa kommer jag på alla möjliga dåliga ursäkter för att jag inte vill.
*hahaha* Men är mest nerver skulle jag tro.
Som mamma sa, du kommer nog ångra dig om du inte försöker.
Och det har hon nog så rätt i. Bättre att prova än att strunta i det..
Om jag bara hade fattat vad programet handlade om ;)
Försökte lösa matte tal från gymnasiet på hemsidan för skolan.. Jag fatta inte nått!
Heja mig som ska läsa mycket siffror och inte ens klarar av matten från gymnasiet ;)
Men förhoppningsvis ligger kunskaperna där nån stanns och kommer tillbaka om man sätter sig med det.

Drog ut lite info om programmet jag ska läsa.. Ja men visst där står det att det kan förekomma att vissa saker hålls på engelska!!! Jo men tjena! *HAHA*
Men där sa Robin att man kommer in i det med så hoppas väl han har rätt då.
Bäst för honom!

Jag har sådana skoskav på fötterna efter ballerina skorna jag köpte till bröllopet!
Så på en fot har jag nu fyra (!) plåster på olika ställen.
Mycket vackert när man är barfota :P

Nej, jag började springa runt här på jobbet så jag tappade tråden totalt.. så får skriva mer en annan gång.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0