Slut på denna dagen med

Så var denna dagen snart slut också! :)
Eftermiddagen gick rätt snabbt ändå.. Fast jag gäspade så tårarna rann! *haha*
De andra två passade på att gå hem tidigt idag med, när jag ändå klarar av att ta posten själv och så ;)
Och jag vill ju ha mina timmar så jag stannar ju tills jag fått dem :)

Sedan gick jag hem och hamnade på soffan och satt där ett tag. Kände hur farligt nära jag var att somna, som tur var så ringde mamma så jag var tvungen att resa på mig.
Sen plockade jag lite, diskade lite och så.
Vid åtta rinde Börje och frågade om jag ätit och det hade jag inte så då åkte vi till Smögen och åt baguette.
Det var såååå gott! Och gratis för mig vilket gjorde det ännu bättre :P
När vi hämtat Johan hos farmor och så så tittade jag in hos Robin en sväng, blev mest prat om jobb.. Som vanligt :P
Men då har vi uppdaterat oss där med. *haha*

Och sen gick jag in och hamnade här framför datorn.. för ovanlighetens skull!

Så nu är det väl snart dax för sängen skulle jag tro..
Och läsa lite :)

Natti kramar på er när det är dax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0