Så..

Då har denna dagen gått en del av oxå..
Jag har fått plocka lite i rummet, gått till arbetsförmedlingen och skrev på närvarolapp och skrev ut mig ur programmet eftersom jag börjar sommarjobba på måndag och det är längre än en månad och sen tittade jag förbi hos Ramona på lite saft och så :D Alltid trevligt att komma dit, synd det är så sällan bara.
Fick åkt i caben hem ;) Sa till henne att jag skulle komma och kidnappa henne och bilen någon dag och ta en tur bara vi två. :P

Men nu är jag hemma igen. Ska försöka få tummen ur och diska och dammsuga har jag tänkt.. Ska bara svalka av mig lite först. Det är ju rätt varmt ute om man säger så! Bränner om en.. Men idag smörjde jag iaf in de delar som visas i solen eftersom jag visste att jag kanske skulle till Ramona och då sitter man ju ute på altan. :)

Ikväll blir det film med Robin. Vad vet jag inte eller när.. Men det märker jag väl. Han ringde på förmiddagen och bestämmde det iaf. *ha ha ha*
"Nu vet du det att du ska se på film med mig ikväll ifall Emma vill göra nått ikväll"
Ja ja.. jag vet..  *haha*

Nej har inte mycket att skriva ner så jag får väl ta tag i disken istället..

Tills nästa gång..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0