Så..

Efter lunch har det gått lungt fast tiden har ändå gått fort.
Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan blir halv tre så jag ska ta posten.. och det kan jag väl göra saaaaaakta då så kanske det går lite där med.
Och jag kan oxå berätta att det är varmt här! Svetten rinner så vackert men men det är nästan ingen här ändå så det får dom ta ;)
Undra när det är de stänger växeln?! ..
För nu går nästa person hem oxå.. Jag är ensam kvar här på denna avdelningen.. och kan inte nått om nått!
*hahaha* Hittar inte i arkivet i källaren och sånt.. Så hoppas ingen människa kommer nu..

Och så är min telefon död, och där har jag ju spelat musik så nu är det väldigt tyst oxå..
Ha ha ha.. blir en jobbig sista tid här idag ;)

Nej nu ska jag börja gå bort mot posten!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0