Redan fredag!

Denna veckan har ju gått nått så otroligt fort!
Helt sjukt.. Och väldigt kul.. Jag tar det som att jag haft en bra vecka och trivs bra där jag är :)
Har redan fått beröm idag och klockan är inte ens åtta! :D
Jag måste helt enkelt vara bäst :P
Fick höra oxå att jag var en stark kandidat när denna tjänsten var ute förra året.. Även om det inte blev nått för min del så är det ju kul att höra att de faktiskt hade mig i tankarna.. Att man inte helt obemärkt går förbi här efter alla dessa år fram och tillbaka på kontoret.

De måste tycka jag är riktigt duktig oxå för de kommer senare och går tidigare än vad de brukar ;)
De kan ju lika gärna ha kvar mig direkt och gå hem själva ;P

Har egentligen inget att skriva mer..
Har inte hänt så mycket sen igår kväll.

Nej jag får väl fortsätta sjunga med i musiken, ta några danssteg och jobba på.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0