Onsdag

Så var det redan onsdag!!
Helt otroligt :)
Kvällen igår var nått så lååååååååång. Den tog aldrig slut kändes det som.
La mig i sängen till slut och kollade på Morden i Midsommer eller hur det nu stavas.
Har börjat läsa igen, började på en bok för säkert två månader sedan men så tappade jag lusten. Men nu har jag börjat igen och fastnar så lätt så man får tvinga sig att sluta läsa.

Var lite jobbigare att gå upp idag än de andra dagarna, men när jag väl är uppe är det inga problem :)
Och på jobbet går det bra. Var här tidigt idag, först innan de andra två. Så jag kollade posten själv och sånt :)
Fanns inte mycket att göra så det var ju lätt ;)
Men skönt att sluta halv fem istället för fem. Är bara en halvtimme men känns ändå bättre *haha*

Efter jobbet ska jag träffa Robin. Vi ska göra tacos :) och se en film till antar jag.. Brukar bli så iaf.


Nej nu får jag jobba på!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0