Onsdag

Har jag glömt bort bloggen idag tills nu?! Det är ju illa! ;P
Eller så betyder det att jag haft lite att göra.. hmm.. nja lite var ju rätt ord iaf.
Men datorn har bråkat mest så har blivit några omstarter och så.

Var och grattade mamma igår efter jobbet :)
Börje åkte med så jag kunde komma dit, han var inte så pratglad eller på kalas humör tror jag så han åkte efter han fått i sig tårtan. Och jag drog med mig Ramona ner till sko affären för att kolla på skor..
Fick köpt mig ett par!! Fast de blev svarta, inte vita som jag hade tänkt :)
Tack så jätte mycket för hjälpen mamma :D
De är jätte söta, och funkar ju även till vardags. :)
Var hos mamma riktigt länge. Vi åkte ut halv tio tror jag och lämnade mig.
Då var det ju bara att lägga sig.
Det är en rätt bra fökylning, än så länge, för jag är väldigt tät och nyser och hostar och så på dagen men när jag ska sova funkar det fint.. MEN jag ska väl inte säga för mycket! Blir det väl ett helvete i natt istället. ha ha ha.

Nej nu så är det snart lunch så får väl göra nått.. inte för jag har nått att göra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0