:O

Jag kom in... På högskolan!
Jag har gått och varit helt säker på att det aldrig skulle gå så jag har ju haft siktet på Komvux...
Men så fick jag veta idag att jag blivit antagen på en av programmen jag sökte..
Blev helt chockad ju! Är nog fortfarande lite förvånad..
Men så funderar jag ju på allt annat.. Hur det blir med ekonomi och sånt..
Tänker inte säga upp lägenheten för att flytta till Trollhättan iaf. *hahaha*
 Ja detta får det funderas på lite, måste ändå vänta på ny pin kod så jag kan svara om jag tackar ja.


Utbildningen
http://www.hv.se/extra/pod/?action=pod_show&id=538&module_instance=2&page=hv_prog.php&progid=182&show_prog=visaprog&fullwidth=true&webid=HV-90030

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0