Meeh!

Jag flåååååår!!
Ha ha ha ha, snyggt värre!
Fast än ser jag inget själv för det är bak på axlar/skuldrorna.
Men det kommer väl fram på med snart antar jag.
Lagom till bröllopet och klänningsdax! *haha*

Eftermiddagen sprang iväg på jobbet!
Och blev lämnad ensam tidigt då de andra två gick hem tidigare idag.
Sen gick jag hem och fick läst lite.
Äntligen är läslusten tillbaka :)
Sen ringde Robin och skrämde mig, trodde jag hade en halvtimme till i boken men det hade jag inte!
Han var klar tidigare. Så då åkte vi till ica och handlade mat och så.
Sen hem till honom och gjorde tacos och det var sååååå gott!
Synd att man inte orkar mer bara ;)
Blev ingen film idag, utan det blev tv som gällde. Satt i varsin soffa och glodde. *haha*
Trevligt sällskap vi är ;)
Sen klockan nio var det läggdax för honom så då gick jag hem och hamnade här.
Får ju ha min dagliga dos av Karen ;)
Men nu är det snart sängen för mig. :)
Så kanske det inte är lika svårt att gå upp imorgon.

Så tills nästa gång..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0